Saturday, August 8, 2009

ASEMENT!!


skang ni aq ditimbuni ngn asement..takat ni dh ad 5 kot...tp yg nk kene anto b4 cuti pose ni.

keje bi mr. basil n esei PEN...

gile tol nk wat PEN 2...1000 ayat wei..dgr cm ssh...pk pn ssh...time nk stat wat.amatlah ssh..

tp ble dh stat menulis idea dtg mncurah dr ladang gandum..ecece...

padahal bru je siap perenggan pertama..

ad lagi 900 lbih ayat nk kene wat ni..

esk date aq ngn cik yuni toink2 tok siapkn sume2 ni..huhu


esk gak nk p jmpe mr basil n tunjuk survey question ktorng..

mntk2 x kene rejek n dh bley bg orng2 jwb...

thenn pk wat ayt 1000 words plak..

adalah kalo bahasa penjajah ni..pk ssh...nk stst ssh...

tgh wat lg la ssh..

ble anto lg la ssh..


dush!!

2 la faten dulu mak soh blajo btoi2 x nk..

haih2!!


lately gak...mcm2 gelojak perasaan jd

huhuuhu


x tau cm ne nk describe cme yg pnting faten dh tau kwl emosi

n i got a very sweet person to share my feeling..

to the person..it's mean a lot to talk to u.


i just start to be a new person.


kita tidak boleh menjadi orang lain tapi kita boleh menjadi orng yang lebih baik


kpd sume plajar maktab...chaiyok2 ngn asement ek....

2 comments:

PinQib said...

heh// tu la soh belajar malas..
pemalas, mal,as,pem n smua2 nye lagi..

current stat: syiok tgk snow queen..
heheh.. lagi mals dr hang..
tenks for sharing idea yang mencurah dari ladang gandum tuh..


i lap u

kukuchimachikumi said...

hahah

aq mmg pem,as,las

so what dear??