Wednesday, January 13, 2010

hari ni dalam sejarah.......


pagi yang suam suam kuku kambing peliharaan pak mat....

aku n classmate aku bergegas ke dewan Munsyi...

gle terkejut...dh rmai kot bdk laki kelas aq kt sne...

slalo memanjang lmbt prhimpunan pg( ttbe aq blur..x tau eja dlm bi)

n ponteng pn slalo..

mmg smngat gle kot dorng....

tp aktiviti yg diconduct oleh kelas ktorng ditegur coz.....

cm sme cm yg diajar dlm kelas..

kte nk presentation yg berilmiah..menunjukkan identiti cikgu...

tp ble cte sal bentuk2 dlm maths..

kte cm nk mengajr dlm kelas..boring...

n dicacatkan g ngn byk gle lagu2 rasmi yg nk kene nyanyi...

15 minit nyanyi..

yg tinggai ad la dlm 6 mint lebih...

mcm haram...yg aku ni cm doh je dri ats pentas tolong susun2 mende2 alah yg nk ditunjukkan

seb bek aku x pkai spek.kureng la nmpk sket mke2 di hadapan...



hari ni gak dihangatkan ngn kes..

titas pnye pasl..

huhuhu

aku terase kot..mcm aku x dpt jalankan tnggungjwb aku selaku ajk titas..

aku dh usaha ok....


just give me chance...



i will try better next time..

no more missunderstanding...

1 for all..all for 1 ke ip1d????????

3 comments:

Qib said...

hhe..
kambing pk mat ye..
memang ahh diorang rajin gila kowt
ak memang x puas hati komen dr s..
bencii dow

Unknown said...

bez btl org 2 jd model ats pentas...
hahaha

Anonymous said...

buahaha..LBD

x best langsung la..

u deserve to doing it actually.

pinkies:haha..nme pn dr s

time je la..

technician kte rjen sgt kot...