Thursday, August 4, 2011

MELEPASKAN PUCUK MASING-MASING

and the winner goes to those yang ego, pentingkan diri,

hurm..sulit aku nak cakap sebab aku rasa menda ni sangat la bodoh untuk diperbahaskan...

mengalah bukan bererti aku kalah tapi aku fikir dari pelbagai aspek......

mungkin aku jugak ada sikap selfish...

biaq la...mungkin aku sebagai kakak yang tua kene beralah dengan adik2...

haha..so not me...kadang2 kita tak leh fikir sangat kan diri kita

entah la...cuma aku harap dorang akan rasa jugak macam mana aku rasa ni...

bukan nak dakan sesuatu yang tak baik

tapi aku cuma manusia biasa...

aku bukan nabi....


bukan malaikat.....

aku cuma manusia biasa yang banyak perasaan...

yang tahu marah


arggghhhhhh......persetankan dorang suma...

yang pasti...kalau bukan sekarang,nanti drang akan dapat balasannya....


amin!!!!ni doa orang yang teraniaya....

1 comments:

pearl apple said...

SHE~~~GILA~~ameenn~~