Sunday, November 13, 2011

worst

pertama kali dalam hidup aku jawab exam macam tak pernah baca pape....sumpah otak jam gila tak tahu nak jawab ape....sial btol....tak tahu la sebab memang apa yang aku baca tak masuk dalam kepala otak..atau otak aku bengap tak leh nak generate bila baca soalan yang menuntut otak berfikir di luar kotak sedikit....overall soalan semua mintak saraf-saraf otak aku berfikir dua kali ganda lebih hebat dari biasa

sebenarnya tiada sapa yang boleh dipersalahkan melainkan diri aku sendiri.....nak salahkan orang yang buat soalan??tak mungkin...soalan yang terbina itu memang menguji tahap pemahaman dan kognitif kami selepas 1 semester belajar.....what to expect???kau kene la stadi....stadi bebanyak..jangan bergantung dengan bahan yang lecturer bagi je.....huahuahuahua.....

3 set soalan aku jawab...sumenya ternyata tak membantu seperti yang aku harapkan.....dugaan sungguh..rata2 kawan aku cakap camtu jugak tapi bukan leh caya sangat pun depa ni....sokmo cakap tak leh jawab tapi direct dapat pointer bagus jek....uuuuhhhhhh~~~~

kalau aku ni..kalau kata tak leh jawab tu,memang tak leh jawab la....cam sekarang...masih ada lagi 3 paper....hope masih ada sinar harapan.....:)

2 comments:

HaJar JUfRi said...

go for it!! ^_^

Qib said...

em.. mu pon same je.. cakap je x leh jawab sebenarnye boleh =p