Monday, July 26, 2010

anak anjingku





anjingku berlari gagah berani...yibayiba

cute x anak anjing ni??

ha..korang jgn trkejut aq skang ni ad anak anjing...

ssh gak rpenye ad anak anjing ni...

siyes ssh...

ingtkn dlu best la sgt kn...

sebenarnye salah ke kalo kte nk bela anak anjing?

setahu yg kurang ilmu ni..kte leh pgg anjing yg berada dalam keadaan kering...

dan juga kita leh bela anjing kalo untuk tujuan keselamatan dan pemburuan(yam yg bgtau ni..kalo salah,kita serang dia)

keselamatan ni sama lah cm polis-polis yang guna anjing pengesan...

pemburuan lak..aq x sure la tp rsenye yg mcm dlm cite katun kot..yang ad orang g berburu..die akan bawak anjing die tok mengesan binatang..rsenye la..

so,rsenye x salah kalo aq ada anak anjing..

korang rse cm ne??


-pic ni sile tgk di betisnye..itulah tenmpat terletaknye anak anjing...tp lelaki ini x de anak anjing pn..die ada muscle.....jgn tgk bdn seksinye or jgn anggap aq tulis die anak anjing sbb obviously die adalah lelaki maskulin yang mempunyai otot di kaki tapi tidak anak anjing..






hehe..korang jgn nk wat spekulasi yang aq ni x tau agama or gila ke..


tipulah..anak anjing yang aq mksdkn ialah muscle(lemak,malu lak nk tulis perkataan ni) di kaki..

yam panggil anak anjing..so aq pn terikut2 la...

ctenye cm ne aq leh ad anak anjing ni??

of kos la ad..sbb aq kn x bpe nk kurus cm sahabat baik sy(cik intan syafikah,yang,i dh wat entri sal u ni tau,...u terselit skali..hehe)

die itu amatlah kurus smpai i pn geram je tgk die..

spe x geram cik kak ooiiii..ktorng time school dlu,slalo mkn sme...

die mkn adalah lg byk dr aq..tp aq lebih berjaya mmbina lemak drpd die..


haih...best tol orng metabolisma tinggi cm intan...wekk!!(jeles ni)

dapat aq knfemkn cik intan bucuk2 aq 2 mmg x de anak anjing...

bile aq msk silat ni..anak anjing 2 pn semakin tertarik n kemuncaknye mlm semalam bile ktorng wat extra warming up..

byk gle pergerakan kaki smpai nafas pn semput2 cm berlari 1 padang..

natijahnye...

1.bile naik tangga.fuhh...sakit ya Rabbi..kalo orng depan 2 lambt nek,rse nk tejek je...

2.bile nk trun tngga...rse nk trun cpt2 sebab masih sakit...

3.bile berjalan biasa...masih sakit

kesimpulannya..sumenye sakitlah....

harap2 anak anjing itu akan membentuk muscle sebenarnye di betisku agar nnt bley plak aq mewakili maktab tok KAGUM dlm acara lumba lari dalam guni..hehe

5 comments:

little black dress said...

ko nak bela ank anjing???
hurm...
mmg comel tp..

penyu terbang said...

otot ke lemak??

sweetie said...

hahaks cumey pew ank anjing tu..
saham kot...kih3

kukuchimachikumi said...

little:hehe..actually aq x ske pn binatang2 ni...kucing pn aq x ske..aq adalah x akan mmbela binatang

penyu terbang:hohoho...otot la..in the making

sweetie:hehe..haram

Intan.S said...

faten, aku banyak makan la. berat aku yang takmau naik. hehe.