Friday, September 17, 2010

halo semua...waduh2 slimnye selepas blek rye ni...hehe..

ok2..itu hanyelah tipu belaka...mkin bam2 adalah aq rse..

suda selesai memasukkan brng2 ke dlm blik..

so blik yg tdnye kosong tnpe brng2 skang full....

mlas plak rsenye nk punggah beg....nk susun blek bj2 dlm locker..

kalo la ad maid....


kalo la ad orng ske rela nk kmskn brng...

kan bagus...


ok2..stop2..ko jgn pasan anak orng kaye faten..wat keje kau sndri...


ok2...tau la....


ok2..ni monolog dalaman..faten baik melawan faten jaat...

pemenangnye..faten jaat....



sebab brng2 2 mmg ditinggalkan terbengkalai


faten jaat tgh update blog sampai dengar lagu katy perry...

elok la sgt 2...HAHAHAHAHA

2 comments:

PinQib said...

haa.. jeles jeles sampai biler.. nak dok maktabbb

kukuchimachikumi said...

@PinQib:esok kte jmpe ek dear!!