Tuesday, September 21, 2010

takut dengan perubahan diri

semenjak dua menjak ni..aku takut dengan diri sendiri...

sekarang ni selera makan aku terlalu dasat

sejam pas makan nasi..perut aku dah start kruk2 kruk lapar balik..

gile babeng cpt digest suma makanan dlm prt..

dan aku dapat merasakan perut pun semakin ke hadapan...

waduh2..gawat ni....

sampai rse nak pakai bengkung je ni...


huhu...

nak2 pulak aku ni jenis skali makan nasi penuh sepinggan...

aku sangat suka nasi...


makan nasi mengenyangkan...

skali makan mesti nak lagi...dan lagi...
dan lagi...


time makan lak..tamak...

nafsu besaq...


aku tak suka makan kerap2...

aku suka sekali makan.trus kenyang lama2...


nampaknya sekarang ni kene stat makan sikit2 tapi kerap

supaya perut aku akan keliru dan tak kruk2 lagi...

bile makan skit...kalo sejam pas makan perut kruk2..aku tak la rasa bersalah nak makan lagi


i'm so sorry perut...

kamu dah jadi besaq sebelum waktunya...

aku akan jadikan kamu kecil balik selepas ni......


chaiyok2

p/s:ni suma faktor nak pms kot..(nak sedapkan ati sendiri)..x lama ni....pas n i mst prut jadi baik dan tak kruk2 sesuka hati...




4 comments:

PinQib said...

haha. me too.. sedapnyer nask.. em. koslaw kafe, yumnmy!!


Latest entry di:

Manisnya!
Tahi makanan ruji

kukuchimachikumi said...

x ske ah coselaw die..

wekk2..gue tertipu sama kamu

kamu bo'ong

ngak sodap kayak kfc dong...

PinQib said...

yola3.. jum makna kfc.. wah
bertymbh folowerrrr

kukuchimachikumi said...

@PinQib:2 la...berkat bw kot...

jom kfc nnt...hehe