Sunday, August 8, 2010

cabar mencabar diri.ada beran???

Something you hate about yourself.

apa yang aku benci mengenai diri aku...

kalau aku kata aku suka semua mengenai diri aku.mestilah tipu kan...

aku ni hanyalah manusia biasa yang tak sempurna..banyak cacat celanya...

banyak wat kesalahan...

bende yang aku benci pasai diri aku

1.suka menyesal dengan keputusan yang diambil

seriusly,aku sukar untuk membuat keputusan..tak kira la kecik atau besar...debaran dalam membuat keputusan tu hanya Allah je la yang tau cam ne...aku tak berani nak amek risiko dan juga pemikiran aku tak panjang mana..aku tak dapat nak menimbang baik buruk sesuatu perkara dalam masa yang singkat di mana acapkali aku membuat pilihan yang salah....dan aku akan menyesal semenyesalnya...

dan keluarlah perkataan..kalaulah....bla3..kalaulah..bla3...
Ya Allah betapa tak bersyukurnya aku ni...

2.lebih pentingkan orang lain dari diri sendiri

somehow kadang-kadang aku lebih berfikir akan kebaikan orang lain dalam setiap tindakan yang aku buat..

kadang-kadang memang mende yang aku wat bagi benefit kat orang lain...dan aku pulak tanggung bala...

kenapa cam tu??aku sendiri tak tahu...memang dari dulu aku macam tue kot...fikir sangat sal orang lain sampai kadang-kadang aku sendiri berlaku tidak adil pada diri aku...

3. suka menggambarkan emosi secara tak sengaja

ni memang tak leh nak bendung...masalah aku yang terbesar ialah menpunyai raut wajah yang garang + masam+ orang tengok pun menyampah...
so muka aku ni memamng susah nak senyum..memang slalo nmpak emo dan bila aku tengah emo..lagi2 la jelas kelihatan...

kadang2 sian gak ngan orang disekeliling aku yangkene tengok muka ketat aku ni..

nak wat cm ne kan..semula jadi kot...

kadang2 aku x emo pn...dh muka memang cm emo..orang pun nek menyampah kot...

aku pun kadang2 mnyampah dengan muka sndiri yang masam tak reti nak senyum..


fullstop~~~~

11 comments:

Kie-yu said...

no 1 & no 2
kita serupa~!
hee :D

Cara Memenangi Harti Wanita : Setuju tak?

PinQib said...

hee.. senyum itu sedekahh..

;)

PinQib said...

hee.. senyum itu sedekahh..

;)

kukuchimachikumi said...

@Kie-yu:hehe....cian kn kte

kukuchimachikumi said...

@PinQib:sy jrang bersedekah senyuman....huhu

pearl apple said...

kau memang begitu~~~

little black dress said...

kmu ske wat muke psyco...
huhu~

kukuchimachikumi said...

@pearl apple:ko ingt aq ske ke wat cm2??x kot tp mmg aq dilahirkn cm2..huhuhuh

kukuchimachikumi said...

@little black dress:sbb 2 aq trpilih jd cikgu..hahahahaha

PinQib said...

aku terlampau sukr senyum.. macam mana ni?

kukuchimachikumi said...

@PinQib:tak pe..kau cumel bile senyum ..aku ni..erkkkkk!!!