Thursday, August 19, 2010

rindu

saya rindu kat blog ini.....

saya rindu nak menulis di blog ini.......

saya rindu nak baca komen orang di blog ini......

saya rindu nak bergedik2 mengupdate blog sebanyak yang boleh dalam masa sehari di blog ini.....

tapi sekarang......

saya kene tinggalkan blog ini wat sementara waktu....

bila bukak cik mozella...tangan saya gatal nak bukak jugak encik blogspot....

saya banyak kerja..kesemua tab adalah untuk perkara ilmiah sahaja...

asaimen saya menimbun dan kena antar sebelum P.B.S

which is next week sajork ...

saya ada 3 asaimen g....




decision math (cam hampeh..saya tak paham pun soalan dia nak wat cam na...terima kasih dengna diri saya yang sewaktu mr. N mngajar saya adalah bermesej dgn cik intan cumel ataupun cik yam monster ataupun mndengar mp3 secara jayanya...,sekarang,padan muka kau faten)

murid dan alam belajar(yang ni kene wat esei..tengah cari bahan2 untuk diolah mnjadi kuih raya MAB...yg ni leh anto 7 sept tapi time 2 tengah ada kt umah..which is lebih mnyusahkan diri..saya kene bekerja keras tok siapkan sebelum balik ke perak....)

literasi bahasa(yang ni yang paling simple la..juz amke blek presentation slide yang dulu n burn dalam cd....ikut group yang asal..cme 1 ari diperlukan,...jd...bley wat pada 25 ni)

tengok..busy kan say...

jadi cik blog sayang jangan marah pada say sebab kene tinggalkan awak buat sementara ni...

selepas raya saya akan jadi jaga awak baik2 macam selalu ek.

ni janji saya!!!


pink promise(bajaet anak orang puth sat)

4 comments:

pearl apple said...

huhuhu....aku pun...takpe2..siapkan esemen dulu ea..

Qib said...

i miss u.. hahah

rindu blogging gakk..

:):)

Qib said...

klik ur nuffnang premiere ads.

Anonymous said...

wah rindu??
aku suker rindu2 nih..hik...