Thursday, August 5, 2010

dendam


ngeri tak tengok pompuan tu??

itulah muka pompuan dalam kedendaman...

maksudnya..sakit hati yang melampau pada seseorang ataupun sesuatu yang menyebabkan dia rasa mahu membalas balik dengan apa cara sekalipun...

yo!!!itulah dendam....

faham semua murid-murid??hehe

kenapa aku nak cerita pasai dendam???




sebab aku sendiri pernah berdendam dengan seseorang...

aku tekankan kat sini pernah which mean now dah hilang semua perasan itu...

meh(mari)aku merecall kenapa aku dendam sangat dengan dia ini...

dia ni kawan aku...nak kata baik sangat tak la..nak kata tak baik pun...ktorng cm rapat...

semua orang cm tak berapa gemar berkawan dengan die sebab dia ni jenis cakap lepas...

hanya aku yang sedia nak kawan dengan dia....aku sendiri x tahan sebenarnya dengan sikap dia tapi tak sampai ati lak x kawan dengan die..kang tak ada orang lak kawan ngn die...

sian la dia...

banyak kawan2 aku kata aku bodoh..dok layan sangat dia 2 sampai aku sendiri yang merana..

aku marah tapi aku tak sanggup nak abandon dia...

kecian sangat tapi lidah dia memang tajam cam pedang...

nak kutuk,hina orang sesuka ati jek..

aku tau la dia kaya..dia slalo pndnang hina kat aku..

kata macam2..memamng la aku tak berkemampuan cm dia...

keluarga dia kaya...dia anak orang kaya sampai leh dok oversea kejap...

barang2 pun branded..dok kat bandar..

aku ni anak driver lori jek..dok lak kat kampung..

dia 2 pndai...aku lak pelajar bese2 jek...

aku penah sakit ati sangat kat dia sampai tanpa sedar aku dok tekan pisau kat pergelangan tangan aku...

masa tue aku rasa nak mati sangat dari dengar kata2 nista dia...

huahuahuahuahua..bila ingat2 balik terasa bodoh sangat diri ini...
Ya Allah...berdosanya hambaMu ini....aku hanyalah hambaMu yang lemah..,,selalu khilaf...

ampun aku Ya Allah...

pada ida yang pernah bergelar sahabat aku....

aku akui aku pernah berdendam dengan kau...rasa sangat sakit hati pada kau sampai rasa nak bunuh kau masa kau tengah tidur...

jahatnya aku....

rasanya dalam tempoh beberapa tahun ni..mesti kau dah berubah kan...

kau makin cantik..aku harap perangai kau pun mkin cantik la...

jangan wat mende yang sama kat orang len.nnt x pasai2 kuar berita ada seorang gadis dibunuh ketika tidur....

12 comments:

nazirulhazwan~ said...

visit and followed ur blog:)
be mine k, besh la lagu, hee

Peeka Syuhada said...

ahahaha.. girl kalau dah dendam .

pearl apple said...

huhu..x sngka plak..tktny sy dgn km ini...

kukuchimachikumi said...

kobejordan:tq,,,,

shafika:ni cte dulu la..skang sy dh bek..no dendam2...

yam:brani la ngn aq...hahaha

Qib said...

betul ke citer mu ni?

btw.. ak da wat aplikasi reply komen

Qib said...

klik ur broadband dg ads

Anonymous said...

tkutnya aku..
sampai pgg pisau pon dah tk pasan...

kukuchimachikumi said...

pinqib:btoi la..kisah aq dulu2..aq pnh cte la..aq kn bengong skit dlu...

sweetie:aq pn tkut jgk..tkut pada diri sendri...

Qib said...

weh.. ak da bubuh aplikasi reply komenn

Qib said...

@kukuchimachikumi ATENNNNNNNNNN

kukuchimachikumi said...

@PinQib:qibum.tq.dh bley gne application 2...winkwink

Qib said...

@kukuchimachikumi samer3.. heee ;)